המלצות
אני רק שומעת אותה ואני נרגעת...
הנועם, הזמינות, ההכוונה והדיוק ביני לבין בעלי. ביקשנו לתכנן דירת קבלן וללוות בבחירת
ספקים ובחירת חומרים. איתה אני מתמקדת,
היא מפקסת אותי, היא יודעת בדיוק מה נכון
לנו. מדהימה. איתה זו חווית שירות אחרת. ממליצה בחום.
משפחת שם טוב מרמת גן
איך שהתחלנו לדבר היא כבר ידעה מה נכון לנו...היינו בשוק!!
הסבלנות שלה, הרגישות - היא נתנה לנו הרבה מעבר לעיצוב ותכנון על כל פרט.
נתנה לנו הרגשה שכל בני הבית ללא יוצא מן הכלל על קדמת הבמה. לא דילגה על אף אחד. תמיד חיברה בין הרצונות והטעם שלי ושל בעלי ממש גישור...
אלופה אין ספק שאם נבנה שוב, חנה תתכנן לנו ותעצב בטעם המשובח שלה .
משפחת פרץ מגן יבנה
החיוך שלה, האכפתיות, הנועם, הרגישות לצרכים שלנו, ההקשבה וההבנה של כל פרט
בסיפור שלנו. לא ידענו מאיפה להתחיל .
חנה ידעה למקד אותנו ,להקשיב ולדייק אותנו. הטעם הקלאסי היוקרתי שלה
הייעוץ על החומרים והספקים הנכונים גרמו לנו להבין שלא יכולנו לבנות בית בצורה מושלמת
יותר. תמיד בודקת, את אוהבת? זה בסדר? זה מה שחלמת? אין עליה. אם אבנה בית אז
רק איתה. אשמח לעבור את המסע לבית החלומות. כל מי שנכנס לבית שלנו כל מה שאני
שומעת זה WOW מי עיצב לך? איך חשבתם על קיר כזה כמו הפנינים? הפורצלן בכניסה
במקום זכוכית, ואוו כמה חשיבה. כמובן הקרדיט לחנה בן משה אלופה!!!
משפחת תורג'מן מגן יבנה
כשפגשתי את חנה זה היה בעוז קרמיקה. בחיוך ונועם הציעה לי ריצוף וחיפויים למקלחות,
התחברתי אליה מיד. נכנסה לראש שלי בדקויות. מיד הבינה אותי ומה מתאים לי ולבית שלי.
לקחתי מיד את שרותי העיצוב שלה- זו הייתה הבחירה הנכונה ביותר שעשיתי לעצמי.
אין עליה... יש לה את זה בענק! לימים לא מצליחה לעזוב אותה. מעבר למעצבת רכשתי לי
עוד חברה.
משפחת בר חן מיבנה
ביקשנו מישהי שתדע למקסם את הבית בתקציב מוגדר מראש.
מישהי שתדייק אותנו ובמינימום תקציב תעשה טאצ' אפ לבית. היא הקפיצה לנו את רמת
החיים באופן שלא יכולנו לבקש טוב יותר. ותמיד זמינה לנו, קשובה, נעימה, אין ספק שזכינו.
משפחת יוסף מגן יבנה
